lunes, 2 de diciembre de 2013

Astea 4 / E-jarduera 2



Astea 4 / E-jarduera 2

Jarduera honen bidez gure ikaskuntza prozesurako erabiltzen ditugun webeko tresnei buruzko eztabaida sortzea eta esperientziak eta iritziak trukatzea espero dut. Horretarako, ikasteko gehien erabiltzen ditudan edo gehien gustatzen zaizkidan webak eskaintzen dituen hiru tresnei eta gutxien gustatzen zaizkidan edo erabilgarritasun gutxi duten beste hiru tresnei buruzko gogoeta egingo dut eta beste kideei zabalduko diet.

-          Google bilatzailea egunero erabiltzen dudan tresna bat da eta honen barruan beste erreminta batzuk ere erabiltzen ditut:
Erreminta guzti hauek oso erabilgarriak direla deritzot, izan ere informazioren bat topatu nahi dudan, bai informazio orokorra, bai blog bat, irudiak etabar… Google erabiltzen dut
-          Wikipedian agertzen dena ez zait erabiltzea gustatzen informazioa guztiz fidagarria ez delako.

-          Facebook da gehiago erabiltzen dudan sare soziala, erabiltzeko erreza eta intuitiboa dela iruditzen zait. Azken hilabete hauetan, Twitter ere hasi naiz erabiltzen baina nik nahi dudanerako ez zait oso baliagarria iruditzen, hala ere, ondo ikusten dut erabiltzen ikasteko beharra gaur egun gehien erabiltzen den sare soziala baita. Tuentia berriz, ez dut inoiz asko erabili, bakarrik lagun batzuekin kontaktua ez galtzeko erabili dut.

-          I mensajes eta facetime erramintak askotan erabiltzen ditut besteekin kontaktuan jartzeko eta I books ere asko erabiltzen dut dokumentuak ikusteko eta gordetzeko. Tresna guzti hauek tabletan erabiltzen ditut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario